
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول عبدالحسین معظم فر رئیس این سازمان دراینباره گفت: در این دوره آموزشی که با هدف ارتقای سطح ایمنی و آمادگی در برابر حوادث احتمالی ترتیب یافته بود، شرکتکنندگان با مباحث کلیدی شامل تئوری حریق، انواع آتشسوزیها و روشهای پیشگیری از وقوع حوادث در محیطهای حساسِ نگهداری معلولین آشنا شدند،همچنین نحوه عملکرد خاموش کنندههای دستی به هنگام بروز شرایط اضطراری بصورت تئوری و عملی آنوزش داده شد
معظم فر در ادامه گفت:برگزاری این کارگاه ضمن تأکید بر اهمیت ایمنی در مراکز تحت پوشش اداره بهزیستی، برگزاری چنین دورههایی را گامی ضروری برای افزایش تابآوری مراکز در برابر بحران و حفظ امنیت مددجویان دانستند
بازدیدها: 0
